Jako jediný veletrh v Brně pro vás máme neodolatelnou nabídku. Termín veletrhu je volen jako poslední svatební událost v zimě před zahájením svatební sezony a dle dlouhodobých zkušeností dochází k realizaci drtivé většiny objednávek právě v tomto období.

Předpokládáme, že jste si po návštěvě předchozích podobných akcích udělali obrázek, inspiraci, shrnuli kontakty a výhodné nabídky a již poučeni možná právě v rámci námi pořádaného veletrhu již přikročíte ke konkrétním objednávkám.

PARTNERY VELETRHU A VYSTAVOVATELE ZAČÍNÁME POSTUPNĚ DOPLŃOVAT! KAŽDÝ DEN NOVÉ INFORMACE! TĚŠÍME SE NA VÁS

REKLAMNÍ KAMPAŇ A PŘEDSTAVENÍ PARTNERŮ SPOUŠTÍME 20. LEDNA!

Co vás čeká  – Výhody pro vás – vystavovatele i návštěvníky:

  • Vstup na veletrh je zdarma!
  • Ukážeme i módu pro svatebčany, zkrátka společenskou módu pro celou rodinu.
  • Soutěže na Instagramu a Facebooku v rámci veletrhu o hodnotné ceny.
  • Slevy na objednané svatební služby, které získáte pouze na veletrhu
  • Koncert skupiny 05 a Radeček a další show program
  • Atraktivní módní přehlídky salónů a kolekcí svatebních a společenských šatů.
  • Fitting room, kde si můžete šaty rovnou vyzkoušet a pořídit si fotodokumentaci.
  • S příchozím výročím pro vás chystáme nový vzhled veletrhu
  • Věříme, že si účast opět nenecháte ujít
  • Jste vystavovatel a máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás:

Pořadatel: OC Futurum Brno a organizační zástupce: Agentura D.F.C. Fashion Club,

Email: produkce@dfc.cz, Telefon:  Júlia Fádlerová, +420 604 256 546

A na co vše se můžete těšit ?

Svatební šaty / Společenské Šaty / Dětské šaty / Spodní prádlo / Pánské obleky / Obuv/ Svatební dekorace / Svatební e-shopy / Inventář/ Svatební agentury / Organizace svateb na klíč / Svatby v zahraničí/ Svatební cukroví / dorty/ Snubní prsteny / Šperky / Doplňky/ Hudba / zábava / Rozlučka se svobodou/ DJ /Květiny/ Svatební vozy –  půjčovna, pronájem/ Hotely / Restaurace / Pronájmy prostor / Zámky / Obřadní místa / Reality/ Svatební oznámení / tiskoviny/ Kadeřnictví / vizáž / Kosmetické salony / Wellness / Péče o tělo /Foto / video / polygrafie/ Víno / Alkohol / Catering /Nápoje/ Pořízení nového bydlení/ Vybavení  domácnosti/ Spotřební  elektronika / Změna pojistných smluv/ Poskytování  hypoték /Poskytování půjček a úvěrů/ Právní poradenství/předmanželské smlouvy

PŘEDSTAVUJEME VÁM (právě doplňujeme):

Testovací provoz – nejedná se kompletní seznam – bude aktualizováno

Kdo jsme:

Jsme produkční a modelingová agentura, pověřená pořadatelem – nákupním centrem FUTURUM BRNO ke spolupráci na 15. ročníku Svatebního veletrhu. Stáli jsme u začátků a vzniku tohoto projektu v letech 2005 – 2013. Máme know how a zkušenosti z produkce módních přehlídek na Svatebním veletrhu v hotelu Diplomat Praha a do současnosti nás najdete i na Svatební Show v galerii Vaňkovka, pořádané agenturou Naive.

Těšíme se, že všechny své zkušenosti  tak můžeme uplatnit na 2020 Svatebním veletrhu Futurum Brno, a to jak v oblasti skvělých módních přehlídek, tak produkce tradiční akce  ve spolupráci s Vámi, milí hosté, návštěvnící a vystavovatelé.

REFERENCE: Módní přehlídka Svatební show Brno – 250 000 shlédnutí na Youtube


INFORMACE PRO VYSTAVOVATELE:

Dle našich měření navštíví obchodní centrum v průběhu svatebního víkendu téměř 25 000 návštěvníků, z nichž velká část navštíví i Svatební veletrh (je to o 23% více než průměrný víkend v tomto období).


 Showroom (cca 9 m2): vlastní dekorace a itinerář:

(rozšířený prostor, figuríny, expozice šatů, bannery, módní přehlídka 8 dámských a 2 pánských modelů, elektrická zásuvka na dotaz)

2000 Kč + DPH  – Cena za registraci a účast za dva dny:

3000 Kč + DPH  – Cena za registraci, účast za dva dny včetně módní přehlídky  kolekce šatů a prezentaci služeb moderátorem v show  zóně

Určeno pro kategorie vystavovatele:

Svatební šaty / Společenské Šaty / Dětské šaty / Spodní prádlo / Pánské obleky / Obuv

Svatební dekorace / Svatební e-shopy / Inventář

Svatební agentury / Organizace svateb na klíč / Svatby v zahraničí


Standard (cca 3 m2) / Medium (cca 5 m2): Vlastní dekorativní stůl, židle, banner

(menší prostorové požadavky, reklamní stůl, židle, reklamní banner, letáčky, vystavené exponáty na stole, elektrická zásuvka na dotaz)

1 500 Kč / 1 800 Kč + DPH  – Cena za registraci a účast za dva dny:

Určeno pro kategorie vystavovatele:

Svatební cukroví / dorty

Snubní prsteny / Šperky / Doplňky

Hudba / zábava / Rozlučka se svobodou/ DJ

Květiny

Svatební vozy –  půjčovna, pronájem

Hotely / Restaurace / Pronájmy prostor / Zámky / Obřadní místa / Reality

Svatební oznámení / tiskoviny

Kadeřnictví / vizáž / Kosmetické salony / Wellness / Péče o tělo

Foto / video / polygrafie

Víno / Alkohol / Catering /Nápoje

Pořízení nového bydlení

Vybavení  domácnosti

Spotřební  elektronika / Změna pojistných smluv/ Poskytování  hypoték /Poskytování půjček a úvěrů

Pořízení automobilu

Příprava  na rodinu

Právní poradenství/předmanželské smlouvy

Ostatní dle individuální dohody:

Svatební vozy, pronájem dopravy, limuzín – výstava – dohodou

Svatební dary – v případě věnování ceny, poukazu apod. získáte zdarma opakovanou prezentaci vaší společnosti ve formě moderace /název společnosti, adresa, sídlo, stručný popis služeb / a zviditelnění mezi ostatními partnery.

MY JSME VY. S NÁMI NA VÁS NEZAPOMENOU!