PŘEHLÍDKA V NÁKUPNÍM A ZÁBAVNÍM CENTRU

FASHION SHOW AT SHOPPING CENTER

NABÍDKA PRO OBCHODNÍ CENTRUM NEBO DODAVATELSKOU EVENTOVOU REKLAMNÍ AGENTURU

Reference: Poskytovali jsme či poskytujeme na klíč produkce sezónních show na podporu nájemců nebo v rámci opening ceremony nákupního centra pro Aupark Hradec Králové (opening 2016) a dále Olympia Brno (od openigu dodnes), Olympia Olomouc (od openigu dodnes), Olympia Plzeň, Forum Nová Karolína Ostrava (od openigu do 2014), City Park Jihlava (od 2015) , Zlaté Jabko Zlín (od openigu dodnes), Atrium Flora Praha, Central Kladno (opening), Afi Palác Pardubice, Avion Shopping Park Ostrava (od openigu dodnes), Avion Shopping Park Brno, Campus Square Brno, Centro Zlín, Centrum Černý Most (opening), NC Krpole Brno (opening – 2007), Futurum Brno, Freeport Outlet Centre Znojmo, Velký Špalíček Brno, Europark Praha, Metropole Zličín(opening), Tesco Stores, Grande Stazzioni Fashion Mall Hlavní nádraží Praha (opening) a řada dalších.

Reference / Foto zde: Zde najdete jen zlomek od historie po současnost. Omlouváme se však za pomalejší načítání, aktuálně zveřejňujeme spíše výběr veřejných akcí na Facebooku a kanálu YouTube)

Nabízíme spolupráci jak vedení centra, tak eventovým a reklamním agenturám, které obchodním centrům dodávají akce na klíč. Jste li reklamní a eventová agentura a oslovíte nás, ctíme etiku podnikání. Nejsme konkurence, ale partneři a subdodavatelé. Jako eventová agentura se můžete věnovat produkci eventu jako celku a my pro vás zajistíme produkci módní přehlídky.

Nabízíme unikátní produkt a lišíme se od jiných standardních produkcí!

CLASSIC & ENTERTAINMENT & DANCE FASHION SHOW!

Nabízíme vám zkušenosti a reference, show plnou zábavy v rámci choreografií. Od počátků svého vzniku v roce 1992 víme, že módní přehlídka pro veřejnost má být show a ne jen odchozenou prezentací. S tímto cílem je postaven celý koncept módních přehlídek v obchodním centru, zahrnující klasické choreografie, show prvky, taneční prvky a akční choreografie. Zkuste nás a uvidíte změnu. Fotografie s návštěvností námi pořádaných přehlídek ve fotoreferencích jsou důkazem, že zájem je velký a udržíme diváky pod molem po celou dobu Fashion Show. Proto nesouhlasíme s názorem, že o módní přehlídky není zájem a do reklamního plánu obchodního centra s módou nepatří. Módní show má nádech exkluzivity, něčeho neobvyklého. Pozvete li návštěvníky na módní přehlídku zdarma ve vašem obchodním centru, dáte jim emoci, zážitek, možnost cítit se jako V.I.P., jako třeba v Paříži u světových módních mol.

Přínos:
– zvýšení prodeje vašich oděvních nájemců
– naplnění cíle zážitkového event marketingu ve formě módní přehlídky, protože produkt, který vám nabízíme je naprosto odlišný od klasických odchozených (někdy nudných) módních přehlídek
– módní přehlídkou inspirujete ženy, které rozhodují o nákupu a odnesou si pozitivní zážitek, emoci a inspiraci, ale i muže, kteří se dozví, kde se dobře  obléknout
– výsledek se dostaví. Vhodně předvedené kombinace oblečení vedou často rozhodnutí o koupi. Návštěvníka centra předvedený outfit inspiruje, zalíbí se a  jde si ho koupit, i když původně nákup neplánoval. Cíl je splněn.
– módní přehlídkou se odlišíte od jiných nákupních center a získáte výhodu

Je li vaše obchodní centrum módním centrem, podpořte oděvní nájemce. Věříme, že uvítají možnost představit návštěvníkům své kolekce. Módní přehlídka vám přivede další návštěvníky, kromě těch, kteří navštěvují akce pro děti, výstavy. Nabídka prodejen s módou je v řadě obchodních center podobná. Které obchodní centrum si vybrat k návštěvě a nákupu? Takové, ve kterém spojíme nákup se zábavou, mezi kterou patří i módní show, která jako produkt, na rozdíl od jiných akcí, prezentuje i produkty vašich nájemců.

13095876_10154125346339402_1607589392926749489_n 13100784_10154125334544402_8158731130121364230_n modni-prehlidky-na-klic-264 modni-prehlidky-na-klic-268 modni-prehlidky-na-klic-303 modni-prehlidky-na-klic-383 modni-prehlidky-na-klic-304


PRODUKTY MÓDNÍ PŘEHLÍDKY

CLASSIC & ENTERTAINMENT & DANCE FASHION SHOW!

Módní show jako velkolepý módní samostatný event, 2 x ročně jako hlavní módní událost sezóny ve vašem obchodním centru. Módní Show Jaro – Léto nebo Podzim – Zima, se známými moderátory, vítězkami miss, zpěváky. Celodenní show plná programu a zábavy.

SHOPPING MANIA FASHION SHOW

Módní show jako součást velkolepého nákupního eventu, 2 x ročně jako hlavní módní událost sezóny ve vašem obchodním centu, se známými moderátory, vítězkami miss, zpěváky. Večerní  show plná programu, zábavy a slev v prodejnách.

BIKINI & LINGERIE FASHION SHOW

Módní show na začátku léta, Valentýn apod.  k podpoře služeb, prodejen se sezónní nabídkou.

Autor videí Citypark : Lukáš Zeman GSM: +420 773 570 479

FASHION SHOW JAKO DOPROVODNÝ PROGRAM

Menší módní přehlídky jako doprovodný program v rámci jiných akcí ve vašem centru, v menším rozsahu. V průběhu roku se ve vašem nákupním centru odehrává spousta akcí, kdy je předem známo, že se dá očekávat vysoká návštěvnost. Může jít o dětské dny, koncerty, zahájením výstav s úvodní show, soutěže, vystoupení známých umělců a osobností. Využijte předpokládané vysoké návštěvy a oslovte přítomné malými módními vstupy, menšími módními přehlídkami vašich vybraných nájemců. Slibujeme výborný a zábavný program – show. Může být i tématicky laděný. Máme v repertoáru spoustu choreografií, které podpoří téma eventu. Pohádkovou přehlídku, moto show přehlídku, módní přehlídku na téma zpěváků, sportovní, na téma cestování a spoustu dalších. Slibujeme krásné ženy, finalistky miss, sexy muže, skvělou choreografii a akční módní show. S námi na vás nezapomenou!

MISS/MISSIS/MINIMISS OBCHODNÍHO CENTRA

Zajímavý produkt a eventová akce spojená s módní prezentací nájemců, spojená s volbou nejsympatičtější zákaznice, zákazníka,dětí. Vhodná k pozvání požadované vhodné cílové skupiny a je dle tohoto účelu zaměřena.

 

KOMPLETNÍ SERVIS

  • Můžeme zajistit účast mediálně známých osobností, miss a moderátorů
  • kontakt s přihlášenými oděvními firmami a dohoda o výběru kolekce
  • styling, sestavení a převzetí kolekcí na módní přehlídku přímo v prodejnách obchodního centra
  • zpracování scénáře pro moderátora
  • sestavení choreografií
  • instalace podia, šatny, osvětlení, plně profesionální exkluzivní scény a ozvučení, pokud jej nedodává nadřazená produkční agentura, náš objednatel
  • kompaktní a zkušený tým modelek a modelů, ale zejména osob v zázemí – šatnářů a techniků
  • během jednoho dne agentura předvede až 200 – 300 outfits různých firem
  • populárního moderátora akce, pokud jej nemá zájem zprostředkovat nadřazená produkční agentura, náš objednatel
  • případný kulturní program – ve spolupráci s naším objednatelem – partnerskou eventou nebo reklamní agenturou
  • navrácení kolekcí po skončení přehlídek
  • pojištění modelů před poškozením
  • fotodokumentace a pracovní videozáznam, který je možno promítat na projekci v prostorách centra po skončení přehlídek po celou dobu módní sezony, je li toto objednáno ( není součástí standardní služby fullservice )
  • realizace přehlídek, systém předvedení kolekcí tak, abychom uspokojili všechny požadavky a správně stanovili počet outfitů od každé firmy vyžaduje přesný systém, který však z důvodu ochrany know how nezveřejňujeme a rádi Vám jej představíme na obchodní schůzce

Management obchodního centra nemá s přípravou žádné zásadní produkční starosti. Jediné, co je potřeba pro kvalitní přípravu, je zajištění seznamu přihlášených firem, který převezme agentura za účelem komunikace s firmami, vhodného skladovacího prostoru pro uskladnění vybraných kolekcí 2 – 3 dny před přehlídkami /agentura vybírá kolekce v předstihu a uskladňuje v daném prostoru/, umožnění instalace techniky po uzavření centra v noci před konáním akce a její likvidace po ukončení akce a ohlášení akce organizaci OSA a INTERGRAM.

JAK SI VYBRAT AGENTURU?

event2 event1

V našem oboru je velmi rozličná kvalita modelek, modelů, choreografií a produkce. V případě výběrového řízení cena nemůže být jediným měřítkem, jedná li se o dvě naprosto odlišné kvality a koncepty módní přehlídky. Nabízíme vám odlišný koncept s profi týmem, jehož výsledkem je skvělá a profesionální show, která návštěvníky vašeho centra upoutá po celou dobu trvání programu. Nabízíme Vám nezávazné osobní setkání a prezentaci, kde vám vysvětlíme rozdíl mezi klasickou verzí pouze tzv. „odchozené módní přehlídky“ a přehlídky ve formě „SHOW“, pro zábavní obchodní centrum často vhodnější. Stačí nám napsat nebo zavolat:

(Ing. Dušan Fádler, spolumajitel agentury): dfc@dfc.cz  email, mobil: +420 602 730 104.

Je li však vaším cílem skutečně jen malá klasická přehlídka, máme i zde veliký zájem vám spolupráci nabídnout ve vynikajícím poměru kvality a ceny.  Napište nám, prosíme, váš návrh rozpočtu a my si s tím poradíme. Věřte nám, že oslovíte li naši agenturu, budou návštěvníci centra spokojeni a budou se bavit.

REFERENCE

Co je velmi důležité, je i reakce nájemců. Ty také hlavně zajímá, zdali se k nim modely z přehlídek dostanou zpět nepoškozené, neztracené, neznečištěné. Velmi důležitý je know how zázemí přehlídky, aby při předvádění až 200 – 300 outfits ( což znamená více než 1000 ks oblečení) nedošlo k záměně a poškození outfits. Náš backstage tým je profesionálně připraven, jen výjimečně se stane, že dojde ke škodě. V tom případě jsme ovšem pojištěni a škodu ve výši pořizovací ceny uhradíme. Většina centrál zná náš systém práce, vědí, že jim modely vrátíme v pořádku. Fakt, že módní přehlídku budeme produkovat pro vaše centrum my, je někdy pro vedení centrál rozhodující k souhlasnému stanovisku a potvrzení účasti na fashion show. Zeptejte se na nás oděvních firem, většina nás zná na základě spolupráce v jiných obchodních centrech.

Naše nabídka k jednání:

ORIENTAČNÍ CENÍK MÓDNÍ PŘEHLÍDKY BEZ DOPRAVY A TECHNIKYK JEDNÁNÍ
BASIC FASHION SHOW – SHOWROOM – KLASICKÁ CHOREOGRAFIE
Módní vstupy oddělené dalším programem či vstupy moderátora aspoň 3 minuty, 6 předvádějících
cca 20 000,-
BASIC FASHION SHOW S ENTERTAINMENT & DANCE PRVKY V DÉLCE DO 30 MIN.
Módní vstupy  oddělené dalším programem či vstupy moderátora aspoň 3 minuty, 6 předvádějících, nácvik
cca 27 000,-
FASHION SHOW CLASSIC & ENTERTAINMENT & DANCE  V DÉLCE CCA 30 MIN. 
Souvislá módní přehlídka s akčními choreografiemi, kapacita 8 oděvních firem/ 1 blok. Nejčastější užívaná verze. V případě opakování stejné přehlídky vícekrát denně je cena každého opakování +6800,- Kč nebo dohodou
cca 38 000,-
CELODENNÍ CLASSIC & ENTERTAINMENT & DANCE FASHION SHOW: 4 x cca 30 min odlišné bloky přehlídek
Přehlídka s akčními choreografiemi, kapacita cca do 28 oděvních firem, celodenní program, nácvik
cca 69 000
CELODENNÍ CLASSIC & ENTERTAINMENT & DANCE FASHION SHOW!
: 6 x cca 30 min odlišné bloky přehlídek
(Až 50 oděvních firem, cca 300 outfits), zpracování, příprava a nácvik 50 prezentací a choreografií
cca 100 000,-
PŘEDPRODUKCE – STYLING A SESTAVENÍ KOLEKCÍ MIMO DEN AKCE  ( dle počtu příhlášených nájemců)
Kontakt s oděvními nájemci, jednodenní výjezd stylistů a výběr kolekcí přímo v obchodních jednotkách, zpracování
 od 6000,-
Cena zahrnuje veškeré nutné kroky k produkci na klíč mimo techniku a moderaci, nutný minimální tým modelek a modelů a backstage team v zázemí přehlídky, kterými jsou choreograf, produkční, nezbytně nutní šatnáři. Dále zahrnuje design desítek choreografií a hudby, zpracování textů nájemců, nácviky v centru a vlastní přehlídku v den akce. Oděvní firmou se rozumí firma s oděvy. Nájemci s obuví, bižuterií, módními doplňky se do kapacity přehlídky nepočítají, jsou přiřazeny k prezentaci oděvní prodejny.  Příprava velké módní show jako nosné image akce obchodního centra je mnohem náročnější a zahrnuje několikadenní přípravy. Záleží na velikosti obchodního centra a zejména počtu přihlášených nájemců. Dle dispozic centra navrhneme scénu a osvětlení. Jsme připraveni jednat o všech alternativách a optimalizacích. Cenu lze upravit dle spousty kritérií, počtu předvádějících modelek a modelů, počtu přihlášených firem a počtu připravovaných choreografií. V konečném výsledku lze cenu dohodou přizpůsobit i vaší nabídce rozpočtu na event. Úpravou či limitem budgetu vám nabídneme verzi (např. počet předvádějících, tanečních choreografií a pod.), kterou také plně splníte váš cíl. Výše uvedená nabídka je však nejčastěji používanou kombinací při garanci ceny u nejvyšší verze image Fashion Show v některých obchodních centrech, která nehledají kompromisy a záleží jim na nejvyšší možné image akce. V případě vícedenní Fashion Show je cena za druhý den nižší o cca 15% – 20%, neboť v ceně prvního dne jsou zahrnuty náklady na výběry outfits a celkovou několikadenní přípravu před dnem akce. Podrobnosti a detaily, přesný návrh ceny vám rádi zašleme nebo uvítáme, získáme li možnost se k vám přijet představit. Máme zájem s vámi spolupracovat a dohodnout se.

MAGAZÍN CENTRA, MÓDNÍ FOTO, STYLING

Pro celou řadu obchodních center nebo jejich reklamní agentury a fotografická studia zpracováváme podklady pro tvorbu propagačních materiálů nebo magazínů. Zajišťujeme modelky a modely pro fotografování kolekcí, výběr outfits pro fotografování editorialů a články o módních trendech. Na klíč tak dodáme managementu centra nebo grafickému studiu podklady pro tisk magazínu, tedy fotoeditorial, popis výrobků a cen, články o módě a životním stylu, včetně konzultace grafiky s grafickým studiem. Kompletní produkci magazínu na klíč / od stylingu, foto, grafiky až po tisk / jsme realizovali například pro Olympia Brno, Olympia Olomouc, Freeport Znojmo.

Je li nám zakázka zadána reklamní agenturou obchodního centra, plně respektujeme její pozici a službu pak dodáváme formou out-sourcingu jako subdodavatel pouze v požadovaném rozsahu.

Ukázky můžete shlédnou v naší galerii referencí: http://www.dfc.cz/magazin-nakupniho-centra-fotoprodukce/

magazin-nakupniho-centra-fotoprodukce-125 magazin-nakupniho-centra-fotoprodukce-120 magazin-nakupniho-centra-fotoprodukce-101 magazin-nakupniho-centra-fotoprodukce-091 magazin-nakupniho-centra-fotoprodukce-083 magazin-nakupniho-centra-fotoprodukce-043