EVENT MODELS & HOSTESKY
EVENTY & SPOLEČENSKÉ AKCE & VELETRHY
Naše vize je, že hosteska nebo promotér musí upoutat nejen výkonem, ale i krásou. Jsme modelingová (nikoliv hostessingová) agentura s celostátní působností. Zajistíme vám reklamní, marketingové a organizační služby, zahrnující výkony hostesek, modelů a modelek. Věnujte svůj čas svému byznysu a zajištění služby nechejte na nás. Váš úspěch u vašich klientů je naší vizitkou.
Dobrý den 🙂 Jmenuji se Júlia Fádlerová, jsem vaší manažerkou pro jednání a jistotou, že vaše zakázka dobře dopadne:-). V oboru promotion a modelingu jsem pracovala více než 15 let / reference např. internet – původní jméno Julia Liptakova /. V případě, že mě oslovíte, s radostí nabízím své zkušenosti a spolupráci při zajištění vaší poptávky, protože problematiku znám z obou stran.
Jsme modelingová agentura, a tak i výběr členů našeho eventového týmu podléhá tomuto pohledu. Hostesky s pozitivní osobností, atraktivní a reprezentativní promotéři a Event Modelky naší agentury tyto parametry splňují a lépe přitáhnou pozornost vašich klientů. Podle vašich cílů vám sestavíme team, s kterým vaši zakázku zajistíme, zkušené osobnosti na pozice, kde je důraz kladen na organizační schopnosti a reprezentativní osobnosti na pozice, kde je důraz kladen na atraktivitu.
Kontaktujte mě. Moc se na Vás těším. Managerka Júlia Fádlerová: email: hostesky@dfc.cz mobil: +420 604 256 546
CENÍK SLUŽEB HOSTESEK BEZ DPH
Při poptávce Vás prosíme o sdělení datumu, místa konání akce, popisu akce a činnosti týmu, času příchodu do času odchodu. Započítává se každých započatých 30 min, od vámi požadovaného času příchodu do odchodu. Od 6 hodin a více: Krajská města: 220 Kč/h, Praha: 250 Kč/h. Méně než 6 hodin: viz nástupní sazby v tabulce.
JEDNODENNÍ AKCE (RECEPCE, SEMINÁŘE, SPOLEČENSKÉ AKCE) |
Čas: | 4h | 5h | 6h | 7h | 8h | 9h | 10h | 11h | 12h |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
KRAJE- EVENT: | 1100,- | 1250,- | 1320,- | 1540,- | 1760,- | 1980,- | 2200,- | 2400,- | 2600,- |
PRAHA – EVENT: | 1300,- | 1400,- | 1500,- | 1750,- | 2000,- | 2250,- | 2500,- | 2750,- | 3000,- |
MODELKA INTERNATIONAL: | 2500,- | 2500,- | 3000,- | 3500,- | 3500,- | 4000,- | 4400,- | 4800,- | 5000,- |
SUPERVIZE AKCE – 360 Kč / hod. | 1440,- | 1800,- | 2160,- | 2520,- | 2880,- | 3240,- | 3600,- | 3920,- | 4320,- |
Ostatní vícenáklady, neboť čas jsou peníze:-) | |||||||||
Školení mimo den akce | První hodina (+ další hod. dle sazby dne akce) | 360,- | |||||||
Zapůjčení šatů agenturou | Manipulace a čištění paušálně 300 Kč + za druhý a další ks: | 100,- | |||||||
Zajištění šatů na zakázku | Dohodou, nemají li hostesky vlastní | ||||||||
Cestovné | 1 auto 4 osoby, není li možnost veřejné dopravy v Kč/km | 6,- | |||||||
Čas na cestě (dle dohody) | Mimo krajská města nad 50 km / hod. / osoba | 100,- | |||||||
Změny v zadání | Zásadní změny po uzavření objednávky / hod. času agentury | 300,- | |||||||
Storno, zrušení | Po uzavření objednávky méně než 72 hod (3 dny) | 30 % | |||||||
Storno, zrušení | Po uzavření objednávky než 48 hod – Náhrada škody |
VÍCEDENNÍ VELETRHY (9.00 – 18.00 h) PRO ČESKOU FIRMU | ||
ÚZEMÍ | ČR | EU |
HOSTESKA BASIC:– pasivní činnosti, rozdávání reklamních materiálů apod. | 1700,- | – |
HOSTESKA BRNO A KRAJE: komunikace, prezentace produktů, servis na stánku, organizační schopnosti | 1900,- | 2800,- |
HOSTESKA PRAHA: komunikace, prezentace produktů, servis na stánku, organizační schopnosti | 2200,- | 2800,- |
HOSTESKA INTERNATIONAL: četné zahraniční zkušenosti, znalost jazyka kat. c1 – c2, popř státnice | 2500,- | 3200,- |
MODEL: atraktivnost, model míry, komunikace, prezentace produktů, pózování pro fotografy a pod. | 3000,- | 3600,- |
MODEL INTERNATIONAL: četné mezinárodní zkušenosti se zahraničními klienty z top eventů v zahraničí | 4000,- | 5000,- |
Vícedenní půjčka šatů z fundusu agentury/akce/ks (speciální požadavky se řeší dohodou) – paušál 300+ | 150,- | 150,- |
Zahraniční akce: Čas na cestě 130 Kč / hod. Není li zajištěno stravné klientem, pak k ceně účtujeme cca 30 € / den stravné. Doprava a ubytování dle projektu.
Hosteska Basic: pasivní činnosti, rozdávání letáčků apod, přímý vyběr agenturou bez kriterií
Event Models jsou ověřené dívky s pozitivními referencemi a současně jsou to atraktivní dívky, jejichž příjmy však plynou převážně z tuzemských promotion a hostess zakázek, nicméně mají zakázky i z modelingu.
Hosteska International – dívka, která má několikaletou praxi, s pozitivními referencemi, univerzitní znalost min. jednoho světového jazyka na úrovni C1 – C2 a jejichž příjmy a zkušenosti vycházejí převážně ze zahraničních výkonů typu promotion a hostessing.
Model – modelka, s výškou min 170 cm, modelingovými mírami, jejíž příjmy převažují převážně z tuzemských modelingových zakázek a mimo jiné přijímá vybrané zakázky v oblasti promotion (veletrhy výstavy, konference apod), jako pózování u produktů, předávání cen, organizační a komunikační činnost na eventech a společenských akcích, kde je důraz kladen i na image a vzhled.
Model International – Extra Liga a kategorie: velmi zkušená často cestující Event modelka, zvyklá plynule komunikovat se zahraničními klienty, pracující převážně za zahraniční honoráře na zahraničních modelingových zakázkách (pózování u produktů, předávaní cen, organizační a komunikační činnost na eventech a společenských akcích v zahraničí, typu autosalonů, Moto GP a podobných prestižních podniků, kde je důraz kladen i na image a vzhled). V kalkulaci se spíše než hodinová sazba účtuje formou paušální denní odměny. I těmto modelkám nabízíme účast na vašem eventu bez ohledu na ceník. Pokud má volný termín, projeví zájem o účast na vaší akci.
K dalším službám patří nabídka pronájmu několika typů outfits pro hostesky ve vlastnictví agentury, nebo zajistíme vámi požadované outfity, reklamní oblečení, potisky, šerpy či jiné návrhy pomocí stylisty, po dohodě o nákladech na produkci, nákup, dopravu. V případě požadavku na extravagantní vzhled zajistíme make up artists / hair artists, tedy odborné nalíčení a úpravu účesů týmu.
Neposkytujeme jakékoliv hostessingové služby osobního charakteru (doprovod apod).
REFERENCE
Ať již napřímo či prostřednictvím reklamních agentur jako zadavatelů se podílíme jako subododavatel služeb ročně na cca 170 eventech, od jednodenních po vícedenní. Kromě stovek jiných akcí, eventů a promotions jsme hrdí na kompletní zajištování promotion služeb spojených s výkony hostesek a modelek na seriály golfových turnajů v ČR, SK a zahraničí pro Connea Group, dále na golfové největší události v ČR – European Tour D + D Real Czech Masters, Veletrzích Brno, seriálech závodů MOTO GP v celé Evropě a Swiss Championships Motobikes, konferencích The European Summit, gala večerech a kongresech např. SwissLife a OVB, na autosalonech pro Fiat Group S.p.A (autosalony Ženeva, Paris, London a další), Yamaha Moto Show, prezentace Porsche na automotodromech, akce pro Zetor, Iveco, AgroTec a další. Opakovaně zajišťujeme produkční reklamní a merhandise službu v rámci několikadenních kongresů MyWorld Cashback Card v Evropě, s týmem až 160 Event models. V Praze se věnujeme především akcím se zahrnutím exkluzívnějších kategorií EVENT MODELS, méně základním kategoriím BASIC – STANDARD, kterými se zabývá velké množství regionálních typicky hostesingových nebo facebookových agentur. Řada našich klientů, kterým záleží na image akce a vzhledu týmu, preferuje náš tým Event Models nebo Event Models International.
PROČ SPOLUPRACOVAT S NAŠÍ AGENTUROU A NEHLEDAT JINDE
- Náš hlavní tým známe osobně. Agentura, která chlubí databází tisíců hostesek a promotérů je osobně prostě nemůže znát. Denně sledujeme konkurenci, jak hledá ve veřejných skupinách hostesek a aniž by hostesku znali, klidně vám ji pošlou na vaši zakázku.
- Hledáte li si hostesku sami někde na sítích, nemáte jistotu, že přijde a nemáte možnost náhrady. Agentura je partner, který bude hledat okamžité návrhy řešení v případě nepředvídatelných osobních překážek hostesky nebo promotéra.
- Hlídáme reálný vzhled dívek
- Vážíme si spolupráce a dodržujeme obchodní etiku, s tradicí a zkušenostmi od roku 1992 a z toho vyplývajícím přístupem ke klientům. Jste li produkční agentura a my budeme vaším subdodavatelem, nikdy neoslovíme vašeho klienta s nabídkou našich služeb napřímo.
- Chceme, abyste byli nejlepší.
Návrh podmínek spolupráce o zajištění reklamních, produkčních a organizačních služeb
Na základě Vaší poptávky s vámi velice rádi nezávazně probereme všechny možnosti a varianty a zašleme vám nezávaznou nabídku. Pokud si nás vyberete, s radostí se na vaši zakázku těšíme a prosíme, seznamte se s naším návrhem všeobecných podmínek spolupráce:
- Můžete pořizovat a užívat záznamy za účelem foto – video dokumentace nekomerčních forem. V případě požadavku na využití pro účely placené reklamy či sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích apod. je však třeba sjednat souhlas agentury a dotčených osob a uzavřít další smlouvu o užití a šíření díla a odměně.
- Předmětem služeb agentury a povinností členů teamu agentury je poskytování těch služeb a činností, které jsou podrobně popsány v uzavřené dohodě.
- Změna rozsahu služeb nad předem dohodnutý čas: Bude li taková úprava možná, i s ohledem na možnosti a na časové dispozice teamu, přepočte se příplatková cena na sazbu hodinovou a tato sazba bude účtována jako příplatek za každých započatých 30 minut.
- Dojde li ke zkrácení času, snížit odměny nemůžeme, protože máme závazek uhradit členům smluvně sjednanou odměnu za akci, za kterou nabídku přijali a odmítnuli v daném termínu jiné nabídky.
- Změna v zadání, organizačních pokynech, časech apod., po již uzavřené a závazné dohodě tak, že vyžaduje další zásah a čas managera agentury: Můžeme jednostranně provést změny v personálním obsazení a vyčíslit náklady na produkční čas 300 Kč / h, spojený se zajištěním změn v již dohodnuté a uzavřené objednávce.
- Zrušíte li zakázku méně než 72 hodin (3 dny) před zahájením zakázky: Věříme, že souhlasíte s tím, že nám uhradíte škodu za zbytečně vynaložený čas spojený s produkcí ve výši 30% z ceny bez DPH a škodu těm členům teamu agentury, kteří ji budou po nás požadovat, protože jim vznikla ztráta příjmu tím, že nepřijali nabídku jiných třetích stran na období, které si rezervovali pro zakázku pro vás.
- Veškeré předměty a oblečení předávané za účelem provedení objednané činnosti: Prosíme, vždy osobně předejte jmenovitě konkrétní osobě a po skončení akce vždy osobně od této osoby převezměte, ať víme, kdo nese odpovědnost konkrétně v případě vzniku škody.
- V případě, že máte připomínky k výkonům v průběhu služby: Obratem kontaktujte zástupce agentury. Je li chyba objektivně na naší straně provedeme nápravu. Není li možno nápravu provést s ohledem na čas a charakter akce dohodneme se na slevě za tuto část služby či výkonu. To však není důvodem k neuhrazení ostatních služeb zahrnujících i odměny ostatních členů teamu agentury, jejichž výkon byl bez připomínky.
- V případě, že nevznesete připomínky v průběhu poskytování služeb: Považuje se služba za řádně dokončenou.
- Dojde li k agenturou nezaviněné nepředvídatelné události (havárie, nemoc, úřední zásah, kalamita, zrušení letu apod. nebo jiné osobní překážky člena týmu, které by způsobily nemožnost výkonu): Agentura provede kroky k náhradě člena teamu agentury, je li to možné s ohledem na charakter nepředvídatelné situace.
- Agentura odstoupí od spolupráce a plnění v případě jednání v rozporu s etikou či dobrými mravy, pokud učiníte přímo či nepřímo členu teamu agentury jakoukoliv nabídku o poskytování dalších služeb jinak, než prostřednictvím objednávky, učiněné u agentury, a to i v budoucnosti.
- Naším mottem je vždy přistupovat ke všem změnám s maximální vstřícností a v přátelském duchu se snahou dosáhnout vaší absolutní spokojenosti. Zásadou a cestou k dokonalé akci je dobrá atmosféra v týmu a pozitivní konstruktivní přístup se vzájemným respektem osobností všech členů týmu produkce i vedení k sobě navzájem.
- Zastupujeme svými výkony vaši značku a službu, velmi si toho vážíme a jsme si toho plně vědomi. Na každé akci platí:
MY JSME VY. S NÁMI NA VÁS NEZAPOMENOU