EVENT MODELS & HOSTESKY

FIREMNÍ EVENTY & SPOLEČENSKÉ AKCE & VELETRHY

Zajistíme Vám reklamní, marketingové a organizační služby, zahrnující výkony hostesek, modelů a modelek. Váš úspěch u vašich klientů je i naší vizitkou. Jsme modelingová agentura, a tak i výběr členů našeho eventového týmu podléhá tomuto pohledu. Podle Vašich cílů  sestavíme team, s kterým zakázku zajistíme, hostesky na pozice, kde je důraz kladen na organizační schopnosti a reprezentativní event modelky na pozice, kde je důraz kladen na atraktivitu. Ať již napřímo či prostřednictvím reklamních agentur jako zadavatelů se podílíme jako subdodavatel služeb ročně na cca 170 eventech, od jednodenních po vícedenní. 


julia-liptak-1

Dobrý den :-). Jmenuji se Júlia Fádlerová (Liptáková), jsem Vaší manažerkou pro jednání. V oboru promotion a modelingu jsem pracovala více než 15 let.  V případě, že mě oslovíte, s radostí nabízím své zkušenosti a spolupráci při zajištění Vaší poptávky, protože problematiku znám z obou stran. Kontaktujte mě. Moc se na Vás těším.  Při poptávce, prosím,  napište datum, místo konání akce, popis akce a činnosti týmu, čas příchodu a čas odchodu.  Kontakt: Júlia Fádlerová: email: hostesky@dfc.cz  mobil: +420 604 256 546. Nebo vyplňte na dotazník zde: (PS: Když nemáte nikoho ve výběru, uvidíte sice chybové hlášení, ale nevěnujte tomu pozornost. Sami Vám připravíme nabídku k výběru poté, co ověříme, koho vám ve vašem termínu můžeme nabídnout).


CENÍK SLUŽEB HOSTESEK BEZ DPH

 

Hosteska – Basic: Dívka se zaměřením na plnění úkolu, bez požadavků na modelingová kritéria. Ve své pracovní náplni má poskytování informací organizačního charakteru, vyřizování  agendy, péče o stánek, distribuci reklamních materiálů a další podobné organizační úkoly. 

Event Model: Dívka s příjmy i z modelingu, ale převažují příjmy z účasti na eventech. Ve své náplni má kromě reprezentace eventu modelingovým vzhledem například předávání cen, organizační a komunikační činnost, rozdávání Welcome drinků, vítání a registrace návštěvníků a jejich směrování a koordinaci, rozdávání dárků a květin, foto s produkty a další podobné úkoly. 

Modelka: Profesionální modelka s převažujícími příjmy z tuzemského modelingu, módních přehlídek, komerčního fotografování, která přijímá zakázky i v oblasti eventů, společenských akcí jako např. podium model, předávání cen a pózování u produktů a fotografování pro reprezentativní dokumentaci z akce. 

(Model International – Extra kategorie:) – Kategorie pro speciální události s nadnárodním rozsahem. Velmi zkušená  modelka, zvyklá plynule komunikovat se zahraničními klienty, pracující převážně za zahraniční honoráře na zahraničních modelingových zakázkách (pózování u produktů, předávaní cen, organizační a komunikační činnost na eventech a společenských akcích v zahraničí, typu autosalonů, Moto GP a podobných prestižních podniků, kde je důraz kladen i na image a vzhled). V kalkulaci se spíše než hodinová sazba účtuje formou paušální denní odměny. 

JEDNODENNÍ AKCE (RECEPCE, SEMINÁŘE, SPOLEČENSKÉ AKCE)

Čas:4h5h6h7h8h9h10h11h12h
HOSTESKA – BASIC: 1250,-1400,-1680,-1960,-2240,-2520,-2800,-30803360,-
EVENT MODEL:1400,-1600,-1920,-2240,-2560,-2880,-3200,-3520,-3840,-
PRAHA – EVENT MODEL1600,-1800,-2160,-2520,-2880,-3240,-3600,-3960,-4320,-
MODELKA:2000,-2500,-3000,-3500,-4000,-4500,-5000,-5500,-6000,-
(MODELKA INTERNATIONAL:)3600,-3600,-3600,-3600,-4600,-5400,-6200,-7000,-7800,-
SUPERVIZE AKCE – 360 Kč / hod.1440,-1800,-2160,-2520,-2880,-3240,-3600,-3920,-4320,-
Ostatní vícenáklady, neboť čas jsou peníze:-)
Školení mimo den akcePrvní hodina (+ další hod. dle sazby dne akce)360,-
Zapůjčení šatů agenturyPronájem 250 Kč/outfit a čistírna 250 Kč/ks (sako a šaty = 2 kusy)500,-
Zajištění šatů na zakázkuDohodou, nákupem, nejsou li ve výbavě agentury 
Cestovné1 auto 4 osoby, není li možnost veřejné dopravy v Kč/km7,-
Čas na cestě (dle dohody)Mimo krajská města nad 50 km / hod. / osoba100,-
Změny v zadáníZásadní změny po uzavření objednávky / hod. času agentury300,-
Storno, zrušeníPo uzavření objednávky méně než 72 hod (3 dny)30 %
Storno, zrušeníPo uzavření objednávky méně než 24 hod70% 

VÍCEDENNÍ VELETRHY (9.00 – 18.00 h) PRO ČESKOU FIRMU

ÚZEMÍČREU
HOSTESKA BASIC:– pasivní činnosti, rozdávání reklamních materiálů apod. 2400,-
HOSTESKA : komunikace, prezentace produktů, servis na stánku, organizační schopnosti2700,-3600,-
MODELKA: reprezentace, pózování u exponátů, fotografování, organizace 4000,-6000,-
Vícedenní půjčka šatů z fundusu agentury/akce/ks  (speciální požadavky se řeší dohodou) – paušál 300+250 čištění550,-550,-

Zahraniční akce: Čas na cestě 130 Kč / hod. Není li zajištěno stravné klientem, pak k ceně účtujeme cca 30 € / den stravné. Doprava a ubytování dle projektu.

Možnost pronájmu outfits pro hostesky ve vlastnictví agentury, nebo zajistíme požadované outfity, reklamní oblečení, potisky, šerpy či jiné návrhy pomocí stylisty, po dohodě o nákladech na produkci, nákup, dopravu.

Líčení a česání: V případě požadavku zajistíme odborné nalíčení a úpravu účesů týmu.

Neposkytujeme jakékoliv služby osobního charakteru (privátní doprovod soukromým osobám apod.).

 


PROČ SPOLUPRACOVAT S NAŠÍ AGENTUROU A NEHLEDAT JINDE

Náš hlavní tým známe osobně. Agentura, která se prezentuje databází tisíců hostesek a promotérů je osobně prostě nemůže znát a přesto Vám je pošlou na zakázku.

  • – Hledáte li si neznámou hostesku sami někde na sítích, nemáte jistotu, že se skutečně dostaví. Agentura je partner, který bude hledat okamžité  návrhy řešení v případě nepředvídatelných osobních překážek hostesky nebo promotéra.
  • – Hlídáme reálný vzhled dívek
  • – Vážíme si spolupráce a dodržujeme obchodní etiku, s tradicí a zkušenostmi od roku 1992 a z toho vyplývajícím přístupem ke klientům. Jste li  produkční agentura a my budeme vaším subdodavatelem, nikdy neoslovíme Vašeho klienta s nabídkou našich služeb napřímo.
  • – Chceme, abyste byli nejlepší.

Návrh podmínek spolupráce o zajištění reklamních, produkčních a organizačních služeb

Na základě poptávky s Vámi velice rádi nezávazně probereme všechny možnosti a varianty a zašleme Vám nezávaznou nabídku.

  • Nabídka pro Vás rezervovaného týmu platí dva následující dny do 24.00 ode dne odeslání setkaret nebo webových odkazů modelek / hostesek, poté může zaniknout garance dostupnosti vybraných modelek – hostesek. 

Pokud si nás vyberete, s radostí se na Vaši zakázku těšíme a prosíme, seznamte se s naším návrhem všeobecných podmínek spolupráce:

  • – Můžete pořizovat a užívat záznamy za účelem foto – video dokumentace nekomerčních forem. V případě požadavku na využití pro účely placené reklamy či sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích apod. je však třeba sjednat souhlas agentury a dotčených osob a uzavřít další smlouvu o užití a šíření díla a odměně.
  • – Předmětem služeb agentury a povinností členů teamu agentury je poskytování těch služeb a činností, které jsou podrobně popsány v uzavřené dohodě. 
  • – Změna rozsahu služeb nad předem dohodnutý čas: Bude li taková úprava možná, i s ohledem na možnosti a na časové dispozice teamu, přepočte se příplatková cena na sazbu hodinovou a tato sazba bude účtována jako příplatek za každých započatých 30 minut.
  • – Dojde li ke zkrácení času, snížit odměny nemůžeme, protože máme závazek uhradit členům minimální smluvně sjednanou odměnu za akci, za kterou nabídku přijali a odmítnuli v daném termínu jiné nabídky.
  • – Změna v zadání, organizačních pokynech, časech apod., po již uzavřené závazné objednávce tak, že vyžaduje další zásah  a čas managera agentury: Můžeme jednostranně provést změny v personálním obsazení a vyčíslit náklady na produkční čas 300 Kč / h.
  • – Zrušíte li z jiných než z nepředvídatelných událostí daných zákonem (přírodní událost, úřední zásah apod. ), které jsou mimo Vaši moc, již závazně uzavřenou potvrzenou zakázku: Věříme, že se s Vámi dohodneme na náhradě za zbytečně vynaložený čas a dosud vzniklé náklady spojené s produkcí a odstupné členům teamu agentury, kteří si rezervovali svůj výkon pro Vás a nepřijali nabídku jiných třetích stran na stejné období. Dojde li k agenturou nezaviněné nepředvídatelné události (havárie, nemoc, úřední zásah, kalamita, zrušení letu apod. nebo jiné osobní překážky člena týmu, které by způsobily nemožnost výkonu): Agentura provede kroky k náhradě člena teamu agentury, je li to možné s ohledem na charakter nepředvídatelné situace.
  • – Veškeré předměty a oblečení předávané za účelem provedení objednané činnosti: Prosíme, vždy osobně předejte jmenovitě konkrétní osobě a po skončení akce vždy osobně od této osoby převezměte, ať víme, kdo nese odpovědnost konkrétně v případě vzniku škody, ztráty.
  • – V případě, že máte připomínky k výkonům v průběhu služby: Obratem kontaktujte zástupce agentury. Je li chyba objektivně na naší straně provedeme nápravu. Není li možno nápravu provést s ohledem na čas a charakter akce dohodneme se na slevě za tuto část služby či výkonu. To však není důvodem k neuhrazení ostatních služeb zahrnujících i odměny ostatních členů teamu agentury, jejichž výkon byl bez připomínky.
  • – V případě, že nevznesete připomínky v průběhu poskytování služeb: Považuje se služba za řádně dokončenou.
  • – Agentura odstoupí od spolupráce a plnění v případě jednání v rozporu s etikou či dobrými mravy, pokud učiníte přímo či nepřímo členu teamu agentury jakoukoliv nabídku o poskytování dalších služeb jinak, než prostřednictvím objednávky, učiněné u agentury, a to i v budoucnosti. 
  • – Naším mottem je vždy přistupovat ke všem změnám s maximální vstřícností a v přátelském duchu se snahou dosáhnout Vaší absolutní spokojenosti.  Zásadou a cestou k dokonalé akci je dobrá atmosféra v týmu a pozitivní konstruktivní přístup se vzájemným respektem osobností všech členů týmu produkce i vedení k sobě navzájem. 
  • – Zastupujeme svými výkony Vaši značku a službu, velmi si toho vážíme a jsme si toho plně vědomi. Na každé akci platí:

MY JSME VY. S NÁMI VÁS KLIENTI NEPŘEHLÉDNOU.