PŘEDBĚŽNÁ PRAVIDLA (v přípravě)
SVATEBNÍ SOUTĚŽ O VÝHRU V HODNOTĚ 180 000 Kč
SOUTĚŽ PROBÍHÁ NA INSTAGRAMU SVATEBNÍHO VELETRHU!
Výhra zahrnuje služby a produkty vybraných reklamních partnerů na Svatebním Veletrhu Futurum Brno, konaném 15. – 16.2. 2025 v obchodním centru OC FUTURUM BRNO, Vídeňská 132/100, 619 00 Brno – jih, jejichž souhrnná hodnota činí cca 180 000 Kč.
1)Poskytovatelem plnění a koordinátorem realizace plnění výhry, je Svatební agentura která bude odpovědna za zajištění výher od dodavatelů Dvůr Nordic, svatební fotografky Simony Smrčkové, Svatebního salonu Caxa Brno
Snubní prsteny věnuje společnost Klenoty Babayan, s kterou se výherci dohodnou na postupu samostatně.
2) Organizaci a plánování svatby na základě bodu 1) taktéž zajišťuje Svatební agentura, která bude jednat s dodavateli, koordinovat jejich služby, zajistí hladký průběh svatby a bude hlavním kontaktním bodem mezi snoubenci a jednotlivými dodavateli. Snoubenci jsou povinní spolupracovat se svatební agenturou a respektovat doporučení. Veškerá jednání s dodavateli budou vedena prostřednictvím svatbu organizující svatební agentury, která bude se snoubenci pravidelně konzultovat postup a detaily.
3) Účastníky soutěže mohou být snoubenci jako pár s trvalým bydlištěm na území České republiky, kteří jsou svobodní, rozvedení a neuzavřeli partnerství dle zákona č. 115/2006 Sb., a kteří nejpozději poslední den doby trvání soutěže dovrší věku 18 let.
3) Podmínky účasti v soutěži:
a) Přejděte na Instagram – odkaz zde: Soutěž o svatbu snů a do komentáře u příspěvku na Instagramu označte 2 kamarády/dky, které by výhra potěšila
b) Dejte like soutěžní fotce a sledujte @futurumbrno, @caxa.brno, @dvur_nordic, @klenoty_babayan
c) Přihlaste se nejpozději do uzávěrky do 11. 2. 2025, do 12.00 hodin do soutěže formou odesláním emailu na email dfc@dfc.cz s heslem v předmětu “CHCI SVATBU” za účelem registrace a uveďte Vaše jména a věk /Váš soutěžící pár/. Organizátor soutěže agentura DFC FASHION CLUB se zavazuje, že emailovou adresu a další údaje použije výhradně za účelem organizace soutěže, vzájemného kontaktu a nepředá je třetím stranám k zasílání reklamních sdělení nebo podobným účelům. Na Váš registrační email Vám odpovíme potvrzením, že jste evidováni v seznamu soutěžích párů.
d) Zásadní podmínkou získání výhry je osobní účast 16. 2. 2025 na slavnostním losování v čase po 14. 00 hod v OC Futurum. Přihlášení soutěžící budou kontaktováni nejpozději do 12.2. 2025 emailem, s výzvou a žádostí o potvrzení účasti na losování. Odpověď na výzvu musí soutěžící zaslat nejpozději do 13.2. 2025. Poté bude soutěžní pár zařazen do slosovacího zařízení.
e) Podmínkou vzniku nároku na výhru je, aby se svatba uskutečnila na Dvoře Nordic v termínu mezi 9. – 11. květnem 2025
Všechny body a) – e) musí být splněny současně
4) Organizátor soutěže si vyhrazuje právo na změnu pravidel. Vyhrazuje si právo změnit termín uzávěrky registrací a to tak, že v případě dosažení 100 přihlášek, ukončí možnost přihlásit se do soutěže. Nenese odpovědnost za jakoukoliv technickou chybu při organizaci soutěže a má právo konečného rozhodnutí ve všech záležitostech soutěže včetně jejího ukončení. O jakýchkoliv reklamacích či námitkách rozhoduje s konečnou platností Organizátor.
5) Způsob vylosování výherce: Po příchodu do OC FUTURUM dne 16.2. ve 14.00 hodin oznámíte svoji přítomnost asistentce na veletrhu, abychom měli přehled o počtu přítomných soutěžících párů a nahlásíte nám jména jako páru. Po skončení doprovodného programu cca v 15:30 /viz program na webu Svatebního veletrhu/ bude vylosován z losovacího zařízení lístek se jmény snoubenců a vyhlášen. Losování je prováděno náhodně, přičemž každý soutěžící pár je v osudí jedenkrát, nelze, aby páry soutěžily odděleně jako jednotlivci. Moderátor vyzve v čase cca 30 sekund k přihlášení se k výhře. Pokud se vylosovaný pár nepřihlásí do 30 sekund, nárok na výhru propadá a proběhne další kolo losování, celkem 5 pokusů. Vylosovaný pár bude vyzván k příchodu na podium a k prokázání se úředním dokladem k ověření jmen. V případě, že se zjistí, že vylosovaní výherci soutěže uvedli nepravdivé osobní údaje anebo z jiného důvodu nesplňují pravidla soutěže, nemají na výhru nárok. V tom případě bude losován další pár. V případě, že ani na 5 pokusů nebude možné cenu výhercům osobně předat dne 16.2. 2025 na Svatebním veletrhu, výhra propadá jako celek, nerozhodne li organizátor jinak.
6) Výherce výslovně souhlasí s pořizováním obrazových záznamů, zvukových záznamů a videozáznamů (dále jen „záznamy“) zachycující jeho osobu při předávání výhry a rovněž aby byly tyto záznamy spolu s ostatními záznamy jeho osoby, které byly pořízeny v souvislosti s jeho účastí v soutěži a vyhlášením vítěze soutěže, použity dále libovolným způsobem k prezentaci, dokumentaci v rámci Svatebního veletrhu Futurum.
Vítězný pár získá výhry celkové v hodnotě 180 000,- Kč, která obsahují:
- Pronájem prostor na uspořádání svatby na Dvoře Nordic s kapacitou 80 sedících hostů v termínu 9. – 11.5. 2025 v hodnotě 50 000,- Kč a pronájem mobiliáře, inventář a zázemí pro catering v hodnotě 10 000,- Kč. (neobsahuje náklady na pohoštění, tedy jídlo a nápoje, jejichž rozsah si pár sjedná s organizátorem svatby dle svých potřeb za vlastní úhradu a nezahrnuje ubytování. Kapacita ubytování je 20 osob. Rozsah ubytování si sjedná a uhradí ze svých prostředků dle svých potřeb vítězný pár s organizátorem svatby)
- Výzdobu a dekoraci od Svatby podle Katy Dekor zdarma v hodnotě 20 000,- Kč (nezahrnuje květiny).
- Svatební poradenství a konzultaci svatební agentky – organizátorky svatby, zahrnující doporučení dalších dodavatelů služeb a následná koordinace dodavatelů v den svatby, a to vše v hodnotě až 30 000,- Kč.
- Práce svatební fotografky v hodnotě 32 000,- Kč, která v rámci výhry poskytuje slevu ve výši -22 000,- Kč. Cena, kterou je nutno doplatit fotografce, tak činí pouze 10 000,- Kč. (Práce fotografky zahrnuje 8 – 10 hodin účasti na svatbě v den svatby a zhotovení cca 300 náhledových fotografií k následnému výběru. V rámci postprodukce jde o práce retuše, ořezů a úprav vybraných snímků do konečné podoby a předání v elektronické formě.)
- Zapůjčení svatebních šatů v hodnotě 15 000,- Kč a pánského obleku v hodnotě 10 000,- Kč od Svatebního salonu Caxa Brno.
- Snubní prstýnky v hodnotě 25 000,- Kč od Klenoty Babayan.
7) Ostatní služby, nezbytné či požadované k průběhu svatby, si snoubenci zajišťují na své náklady nebo mohou využít nabídky Svatební agentury za úhradu. Pokud některé vyhrané služby a produkty snoubenci nevyužijí není možné požadovat náhradu v penězích nebo jiné plnění a tato část výhry propadá. Výhry ani účast v soutěži nejsou právně vymahatelné. Nepřevzatá výhra propadá. Výhra je nepřenosná na jinou osobu. Pokud se výherci rozhodnou výhru nevyužít, zrušit, změnit termín svatby, výhra jako celek propadá.
8) Výherci souhlasí, že fotografie a další záznamy ze svatby mohou být použity dodavateli, svatbu organizující svatební agenturou a organizátorem veletrhu pro marketingové účely (např. na webových stránkách, sociálních sítích).
9) Organizátor a pořadatel svatebního veletrhu, agentura D.F.C. Fashion Club je pouze vyhlašovatelem a organizátorem soutěže a losování. Organizátoři a pořadatelé Svatebního veletrhu Futurum a Obchodní centrum Futurum Brno nenesou žádnou odpovědnost za plnění výher, kterým jsou pověřeni a za jejichž předání jsou odpovědni uvedení dárci. Není možné vyžadovat řádnou náhradu škody po organizátorovi a pořadateli svatebního veletrhu, pokud by z důvodů, které jsou mimo jejich moc, nedošlo k plnění či realizaci svatby.